måndag 28 september 2009

I väntan på Idol resultaten

Varit ledig idag. Har inte fått gjort så mycket som jag tänkt mej men är nöjd iallafall. Suttit mycket framför datorn och kollat upp hundraser. Tomrummet efter Mimmi märks bra då man är ensam och båda ungdomarna pratar om att skaffa hund. Kluven är jag men ganska så nyfiken. Jag har ju alltid velat ha en hund. Inte så många alternativ då man behöver skaffa en allergivänlig hund. Nu kretsar intresset runt en bichon havanese. Blir ju inte av förrän tidigast till sommaren då men det är roligt att se och höra sig för lite. Behöver tid att vänja mej vid att Mimmi inte längre finns med oss.Vet inte sedan hur det känns om jag vill ha ett nytt djur eller inte....
Idol och Hollywoodfruar ikväll på programmet. Jag gillar Jihde bäst :-) Av de som sjöng var Eddie min favorit. Väntar nu på resultatet av vem som går vidare.
Måste bara se på Anna Anka och hennes rika polare på tv. Väldigt underhållande på många sätt ;-) Vet inte om man ska skratta eller gapskratta ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar