lördag 12 september 2009

Lördagkväll

Äntligen lördagkväll och nu är jag ledig igen!!!! Jobbat , sett på film och sovit . Det är vad jag har sysslat med de senaste dagarna. Efter ett lååångt morgonskifte idag så är jag nu äntligen ledig igen. Var och köpte lite rödvin på vägen hem från jobbet. Ska ta det lugnt se mera tv och umgås med maken ikväll. Tyvärr måste han i jobb imorgonbitti men efter det så åker vi ut till sommarstugan :-) Hoppas vädret håller i sig så det är soligt och varmt som idag. Ska fiska lite, gå i skogen , kanske plocka mera havtornsbär eller svamp...och sen koppla av med bad i tunnan. Underbart!!! En viss tjusning finns det ju nog ändå med hösten fast det är mörkt och ruggigt. Jag drömmer mej redan bort till våren ,för vintern den kan jag inte alls med. Planerar en ny resa till Grekland i slutet av april. Denna gång kommer åtminstone dottern med , kanske hennes pojkvän också. Sonen tvekar...han har andra planer för vintern som skidning i fjällen :-) Roligt är det att min mor och far också planerar att komma med :-) Kreta är på planerna igen men lite tittar vi nog på eventuellt Korfu också. Det som är bra med att resa till Kreta är att planet går direkt hemifrån , behövs inga byten av flygplan då. Jaaaaa...jag är fast i reseplanerna för fullt men nåt ska man ju ha att se fram emot i detta mörker. Borde beställa Ellos sakerna som jag har sett ut också....kanske ikväll :-) Hösten får mej att vilja "boa" in mej , med nya mysiga ljus, kuddar och andra textilier. Ombyte förnöjer :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar