lördag 19 september 2009

Lördag morgon!

Dricker mitt morgon kaffe vid datorn. Ska ta det lugnt tills maken som jobbat natt vaknar. Sen ska det packas och iväg till skären. Ser fram emot helgen. Vi får nattgäster och har planerat god mat och kortspel tills kvällen. Imorgon är det höstens stora evenemang "GÄDDMETET" som ska hållas. Jag ska delta i år för första gången....om vädret är sådant att jag vill... ;-) Det värsta är att jag skrämmer väl bort alla gäddor när jag skriker då jag får syn på dom ...inte bra alls!!!
Lämnade uppe inatt och såg filmen Dirty dancing på tv....igen en gång! Så otroligt bra film. Musiken och dansen är så medryckande. Jag vill ju oxå DANSA!!!!!! Önskar att maken kunde få ett ökat dansbehov...nångång ...haha....men det är väl för mycket begärt säkert ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar